a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ #2


Γειά σας κορίτσια! Γενικότερα, οταν βγαίνω για ψώνια , φροντίζω πιο πριν να έχω κοιτάξει για review των προιόντων που θέλω να αγοράσω..Κάποιες φορές όμως την πατάω και εγώ είτε γιατί αγόρασα ένα προιόν το οποίο άρεσε σε όλες όσες το δοκίμασαν και απλά εμένα  δεν μου ταίριαξε.. Είτε γιατί ήταν αγορά της στιγμής. Έτσι κάποιες φορές καταλήγω σε προϊόντα αποτυχίες.


Θα ξεκινήσω από ένα προϊόν περιποίησης.  Κάτι που ήταν άκρως απογοητευτικό για εμένα προσωπικά,  ενώ για άλλες κοπέλες δεν ήταν, είναι ο αφρός καθαρισμού IDEAL FRESH της L'Oreal . Αρχικά να σας πω πως το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί  και ως ντεμακιγιάζ  αλλά και ως καθαριστικό για το πρωινό και βραδινό σας καθαρισμό. Ενώ είχα διαβάσει από άλλες κοπέλες πώς χρειάζεται πολύ λίγο προϊόν για να κάνεις ντεμακιγιάζ σε όλο το πρόσωπο,  εγώ προσωπικά χρειάζομαι κάθε φορά περίπου στις 3-4 αντλίες για να πω πως αφαίρεσα τελείως το μακιγιαζ από την επιδερμίδα μου, και μην φανταστείτε πως κάνω έντονο μακιγιάζ.  Αρχικά το μόνο μου πρόβλημα ήταν αυτό, καθώς με πολύ λίγες χρήσεις μου είχε κατέβει ήδη στο μισό.  Μετά όμως από μιάμιση περίπου εβδομάδα που άρχισα να παρατηρώ το προϊόν καλύτερα,  συνειδητοποίησα πως άφηνε την επιδερμίδα μου τελείως αφυδατωμένη (ενώ έχω κανονική επιδερμίδα και το συγκεκριμένο προϊόν προορίζεται για κανονικές επιδερμίδες )με αποτέλεσμα 2 μέρες αργότερα να παρατηρήσω ξηροτητα στο μουστάκι και στη περιοχή λίγο πιο κάτω από τα μάτια.  Από εκείνη τη στιγμή το άφησα στην άκρη και δεν το χρησιμοποίησα ξανά, αφού το να αφαιρείς από την επιδερμίδα  σου την φυσική της λιπαρότητα είναι ότι χειρότερο.


 Διαβάζοντας την πρόσφατη ανάρτηση  της Αλεξάνδρας από το Study About Fashion Για την αποτρίχωση προσώπου, και έχοντας δοκιμάσει κάθε τρόπο αποτρίχωσης για το μουστάκι... Τι κερί,  τι ταινίες, τι κλωστή.. Αποφάσισα να δοκιμάσω και την κρέμα αποτριχωσης για το πρόσωπο!  Πήγα λοιπόν στο Hondos και μιλώντας με μια πωλήτρια, μου πρότεινε να δοκιμάσω την αποτριχωτική  κρέμα της strep που έχει μέσα και Argan oil και ενυδατώνει και μπλα μπλα μπλα...  Γύρισα λοιπόν σπίτι , την έβαλα,  την αφησα για 10 λεπτά και όταν την έβγαλα απογοητεύτηκα πλήρως!  Η κρέμα δεν είχε αφαιρέσει ούτε την παραμικρή τριχουλα ! Και η εμπειρία δεν σταματάει εκεί!  Λίγα λεπτά αργότερα και για περίπου κανένα τρίωρο ένιωθα ένα απίστευτο τσούξιμο σαν κάτι να με έκαιγε στο μουστάκι.  Ευτυχώς αρκετές ώρες αργότερα δεν ένιωθα το τσούξιμο πια και η κρέμα δεν μου άφησε καμία ξηροτητα! Συμπέρασμα; Γυρίζω ξανά στην κλωστή μέχρι να μου μπει πάλι η ιδέα της κρέμας και να πάω να αγοράσω αυτή που πρότεινε η Αλεξάνδρα στο ποστ της ή εκείνη που αγόρασε πρόσφατα η Κωνσταντίνα!!


Επόμενο  αποτυχημένο προϊόν ένα styling serum για τα μαλλιά, το anti-frizz της Syoss που υποτίθεται πως "δαμάζει" το φριζάρισμα αλλά και τις διάφορες τριχούλες που μπορεί να πετάνε από εδώ και από εκεί. Ευτυχώς το αγόρασα με έκπτωση! Από τις πρώτες 2 χρήσεις κατάλαβα πως χρησιμοποιώντας το, τα μαλλιά μου λαδωναν πιο γρήγορα και βλέποντας πως δεν έκανε τίποτα με το φριζαρισμα το άφησα στην άκρη.


Και τελειώνω με ένα lip balm . Συνήθως δεν αγοράζω κάποιο lip balm που να το χρησιμοποιήσω και να μην μου αρέσει έστω και λίγο... λίγο πολύ όλα ενυδατωνουν ακόμη και σε μικρό βαθμό .  Αυτό όμως ήταν αποτυχία για εμένα αλλα όχι και μεγάλη!  Μιλάω για το lip balm της Essence από την σειρά mountain calling στο 01 snow alert .  Είναι υγρό lip balm σε μορφή gloss δηλαδή, με ελάχιστη λαμψη , ωραίο στην φόρμουλα, αρκετά ενυδατικό θα έλεγα , αλλά ρε κορίτσια βγαίνει άσπρο!  Ποια θα κυκλοφορήσει στο δρόμο με ένα  άσπρο lip balm;  Έτσι μπήκε και αυτό στην άκρη και πλέον το φοράω οπότε το θυμηθώ το βράδυ που πάω για ύπνο που δεν με βλέπει  και κανείς!


Αυτά λοιπόν για σήμερα από εμένα! Έχετε δοκιμάσει ποτέ κάποιο προϊόν που να σας απογοήτευσε;  έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά που απογοήτευσαν εμένα;  Εσάς πως σας φάνηκε;
Μέχρι το επόμενο ποστ,
Πολλά φιλιά,
Τανια


Δεν υπάρχουν σχόλια: